Cerita Seram Kat Ofis Aku

Sebenarnya cerita neh dah berape lame dah.. Ada dalam bulan lepas kot macam tu lah.. Ada satu akak kat ofis aku neh cerita. Masa tuh dia sampai ofis . Untuk pengetahuan you all,, akak neh memang selalu jadi orang pertama sampai kat ofis..

pagi tuh macam biasa sampai2 jer ofis,, dia nak bukak pintu tiba-tiba dia dengar orang bagi salam sayup2.. "Assalamualaikum.." lembut jer suara dia,, adalah macam Hantu Kum Kum kot.. hahahha pandai2 jer aku menambah kan..

Tapi bila dia toleh tengok, memang tak de orang..

Esok plak dia buat air dekat pantry.. tiba-tiba dia perasan ade bende berdesup pantas je.. masa tuh ofis memang tak de orang. meremang pulak bulu roma dia..

Aku so far, tak de plak bende-bende merapu kat ofis baru neh.. tapi kat ofis lama aku dulu memang ye,, aku pernah terkena..

Melalui akak ni jugak dia pernah cerita,, mungkin mata dia jenis dapat tangkap bende-bende macam tuh kot.. Sebab dari ofis lama dia dulu pon dia memang cakap dekat tandas ofis dia tuh memang ade something..  Aku rasa aku macam pernah cerita kat entri yang lepas kot.. korang boleh godek lah arkib blog aku yang dulu2..

Aku sendiri pon memang agak lama gak tak tulis blog neh.

Aku sendiri pon macam biasa lah,, kesihatan kejap on off..

baru2 neh aku mimpi 'budak kecik' lagi..

Ah.. dah malas lah aku nak fikir..

Mungkin aku tido tak makan nasik kot.. sebab tuh aku mimpi merapu agak nya.

Comments

Popular Posts