Gangguan Sebelum Ramadhan

Sebenarnya pagi neh. Bila sampai kat ofis. Aku agak panas hati gak bila tengok ada orang 'on' kan PC aku.. Aku heran.. sape lak yang buat keje kat tempat aku neh.. ker aku lupe nak 'turn off' kan PC aku sebelom balik ofis semalam.




Ah lantaklah.. kira HALAL lah sape2 yang guna PC aku neh. MAsuk ofis jer aku terus nak pergi pantry tiba-tiba aku terdengar kawan ofis aku cakap, dia datang pagi-pagi jer dia dengar macam ada orang buat kerja kat tempat aku. Dalam masa yang sama dia dengar bunyi gelang kaki. FYI, ada satu officemate aku neh memang pakai gelang kaki... Tapi waktu memang tak ada orang yang masuk,, kecuali kawan aku yang sorang tu lah..



Lepastuh mula lah bergosip, tiba-tiba aku teringat satu cerita, orang india tak silap aku percaya kalau dengar bunyi gelang kaki, that means ada 'pontianak' huhuhuhu... Sorang member aku neh memang penakut hahahhahahah.

Nak dijadikan cerita tengah dok berborak tiba-tiba memang betul, kat tempat aku memang ada bunyi macam orang tengah buat kerja.. Eeeee.... seramnya.. uhuhuuhuhuhuh

Kitorang ushar, takde plak orang.

Lepastuh, kitorang bercerita pasal gelang kaki. Salah sorang 'colleague' aku ada cakap, dulu pon kat asrama ada 'dorm mate' dia neh suka pakai gelang kaki. Nak dijadikan cerita, waktu tuh dia dah berhenti berjalan.. tapi gelang kaki masih berjalan... Cing Cing Cing huhuhuhu

Semenjak peristiwa itu, budak tuh pakai gelang kaki lagi..

Hahahhaha nak dijadikan cerita, 'office mate' aku yang penakut tuh pon tak pakai gelang kaki gak hahahhahaah... klaka lak rasanya.


Comments

Popular Posts