Tone Excel

Thursday, August 14, 2014

Misteri Hotel di Tepi Penjara



Hohohoho seram tak gambar hotel neh?
Tak?
Lah.... sape suruh ko seram..
Ok lah aku ada satu cerita pasal hotel berhantu neh. Walaupun pasangan suami isteri ni tak nak sebut nama hotel tuh, tapi aku macam boleh agak hotel tuh kat mana. Al-kisahnya, ada sepasang suami isteri berjalan-jalan kat KL. Diorang 'check in' hotel dekat kawasan tapak Penjara yang terbengkalai. Terbengkalai? hurm.. boleh agak tak? Tak boleh agak pon takpelah..

Menurut isteri, mereka bermalam kat situ adalah dalam 3hari 2malam.. Masa malam pertama dia bermalam kat situ dengan suami dia. Sampailah waktu malam diorang dah tidur, tiba-tiba tengah malam dia tersedar macam ada bunyi TV.. Dia perasan macam suami dia tengah tengok TV takpelah kot.

Tiba-tiba entah macam mana entah, dia terasa nak intai laki dia. Intai punya intai.. aiks? suami dia tidur.. Siapa lak bukak TV? Hurm.. mungkin suami dia yang terbukak lepastuh laki dia tertido balik pon berkemungkinan gak..

Dia pun tutup jer lah TV tuh.. Bukan sebab dia takut bil melambung.. Nak takut apa nya, bukan bil letrik rumah dia ,, tapi sebab bunyi bising.

Dah mati suara televisyen, diganti pulak dengan bunyi air dari dalam bilik air.. Bunyi macam orang tengah mandi guna shower. Dia gerakkan suami dia "Bang, bangun bang.. "..

"Apa dia? kenapa?" balas suaminya macam bengang sebab ada orang ganggu dia tengah tidur..

"Tu, abang dengar tak? ada orang tengah guna shower?".. lepas si isteri habiskan kata-kata, suaminya pun bangun mengintai nak tengok..

Tiba-tiba tengah suami sibuk memeriksa, si isteri rasa kat sebelah dia macam ada orang... dia toleh tengok macam ada perempuan tengah tongkat dagu sambil menyeringai pandang dia hew hew hew..

Apa lagi, bini dia pun terus menjerit "Abannggggg...!!!!!!!" suami dia terus bergegas ke depan. Suami dia terus bukak lampu bayang perempuan tuh pun hilang...

Tapi nasib baik masa malam kedua, tak ada apa-apa gangguan. Selepas diorang 'check out' hotel tuh, isteri dia terus cakap, "Lepasneh, tak nak datang sini(hotel tersebut)lagi"...

No comments:

Post a Comment